05.02.2020 | Finnkino Oy

Kätyrit: Grun tarina -elokuvan esimmäinen traileri julki!

Kaikkien aikojen suurin animaatioilmiö palaa elokuvateattereihin, kun Illumination-studion uusi elokuva Kätyrit: Grun tarina saa ensi-iltansa kesällä 3.7.

Suomeksi dubattu traileri:

Suomeksi tekstitetty traileri:

Itse ilkimys -elokuvista alkunsa saaneet keltaiset kätyrit saivat ensimmäisen oman pitkän elokuvansa Kätyrit vuonna 2015, ja huippusuositun animaation näki Suomessa yli 400 000 katsojaa.

Uuden elokuvan aiheena on keltaisten kätyreiden pomon Grun taustatarina: se kertoo erään 12-vuotiaan unelmasta tulla maailman mahtavimmaksi superroistoksi. Kätyrit: Grun tarina pursuaa jälleen Illumination-studion tavaramerkkeihin kuuluvaa kapinallista huumoria, pop-kulttuuriviittauksia, nasevia musiikkivalintoja, tunteita täydellä sydämellä ja toimintaa täydellä höyryllä.

Tekijätiimistä löytyvät kätyri-hahmojen alkuperäiset luojat. Tuottajina toimivat Illumination-studion perustaja ja johtaja Chris Meledandri ja hänen pitkäaikaiset yhteistyökuppaninsa Janet Healy ja Chris Renaud. Ohjaajaksi palaa sarjan elokuvien parissa työskennellyt Kyle Balda (Itse ilkimys 3, Kätyrit).

Stillkuvat: www.upimedia.com (palvelu vaatii rekisteröitymisen)

Lisätiedot medialle:

Liisa Sauri